NYTT SEGMENT

Everyone!!! Jag tänkte starta ett par nya segment till o meeed.. Det första heter "This Is Us" (för övrigt så heter BSB's nya album det oxå). I dessa inlägg tänkte jag skriva lite mer om oss. Lite kuriosa om 3 modesvin i den moderna tidsåldern vi kallar 2009.

Första delen av det tänkte jag ta nu, då det direkt är kopplat till nästa nya segment jag ska skapa. Jag presenterar stolt:
Våra favoritmärken!

Jay-Jay: Adidas
Robino: Allt Hip-Hopigt
Bjorn: Fred Perry

Nästa segment jag tänkte dra igång med heter "Våra favoritmärken!" (märkte ni den smidiga övergången?) =)
Just nu från favvosarna:

Jay-Jay Adidas:


Robino Hip-Hop:


Bjorn Fred Perry:



/Jay-Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0